Kom sommar kom...

Fick ju så bra respons på förra inlägget, hela tre kommentarer(!). Så då kan jag ju roa mig med att klottra ner ett till såhär en lördagseftermiddag.

Idag fyller min kusin Malin hela 30 år, så dagen har bestått av kalas i kyrkbyn. Gosat med 7-månader gamla Leo, charmör! Ätit tårta och fika där och sedan begav jag jag mig till Luleå Airport, vars jag sitter och nu och kollar in klockan och inser att det är 7 timmar kvar på denna arbetsdag.

Annars så rullar livet på i sin gång.. tre veckor kvar till Turkiet idag. (= semester) Samma dag som hemkomsten därifrån är det exakt en månad till 4 veckors ledighet igen! wihoo...

jaja, då var det ännu en liten comeback!

Tjingeling :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Impad Karro! ett till inlägg.



Hoppas du får hem kameran i tid så du hinner leka med den innan du åker.



Jobba lugnt & ha det gott!

2011-05-14 @ 16:05:37
URL: http://www.lottaskrypin.se
Postat av: jackie

Svar: Yes det blev det:P längtar grymt mycket nu allså:) förstår att du också längtar till turkiet:P

2011-05-16 @ 13:08:01
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: h

Tjingeling=)

2011-05-16 @ 22:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0