Ett kärt återseende.



Nu var det det ett tag sedan jag skrev, närmare bestämt 6 månader sedan. Har hunnit en del sedan dess...

Jag jobbar iallafall fortfarande kvar på taxi, fastnat där i över två år nu. Vet ej vad det ska bli mer av mig än trafikledare. Kanske är jag ämnad för det? Kanske stöter jag snart på exakt vad jag vill bli. Vem vet?
Tänkte för någon dag sedan på att det hade varit rätt roligt att läsa någon kurs i varför människor beter sig si och så. Betendevetande om människor eller något sådant? Är ju rätt intressant.

Har idag varit och hälsat på mor och far i Ersnäs, tvättat min nya bil. Hälsade sedan på hos moster, stötte där på 4 stycken bedårande kattungar. Fick agera fotograf. Blir inte något sugen på en katt. Men tråkigt för den att bo i min lilla lägenhet, dessutom är jag inte hemma speciellt mycket. Så den tanken har jag tyvärr fått lägga åt sidan för ett tag iallafall...

Imorgon blir det dejt med Hanna, stan och inte försöka handla något.( Kan ju kanske gå...) Jobb 16-23 och längta efter helgen.. för det gör jag. Efter dig.

:)






Kommentarer
Postat av: jackie

kul att se att du skirver så man vet vad du gör för tiden=) Måste ta någon dag och träffas!!

Du kommer hitta på något du vill göra, Känner exakt samma sak att jag kommer sitta fast i 5-10år eller nå på mitt nyvarande jobb. men vi kommer nog på något vi vill göra=)

2010-11-15 @ 20:01:29
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: jackie

2010-11-17 @ 13:15:27
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: jackie

jo hade varit superkul att träffas snart!! haha vet exakt hur det är, så man måste vara lite snål ibland!! men hör äv dig när du har tid=) Kramar

2010-11-17 @ 13:16:54
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0