Rock by Sweden-Åsitas



Huuh vad tråkigt jag har.
Sitter på jobbet klockan är 02.47, ögonlocken känns tunga.
Lyssnar på Beyonce- och hoppas på att fyra timmar ska rulla förbi fort.

Kommer att bli att sova halva fredagen, för att sedan bege mig på spinning. Så att jag blir människa, tänk att man kan bli människa av att träna.

Jag vill ha sommar och sol, en brunbränd kropp.. långa stränder med varmt vatten.

Något annat jag roat mig med de senaste fem timmarna, är att kolla in Laila Bagges smyckeskollektion. Grymt snygga smycken, helt i min smak. Älskar ringarna! Blir att beställa.


Puss och Kram



Kommentarer
Postat av: Hanna

oooh jag vill typ också ha nå mera från rock by sweden!

2010-01-28 @ 15:09:19
URL: http://hannahamalainen.bloggproffs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0