En tid i vintern.




Det snöar ute, pudersnö. Sådan snö är perfekt när man rider. Klibbar inte fast snö under hovarna. Tycker det har varit sådan snö hela vintern! Synd att det inte rids så mkt längre då. Typiskt.

Jobbar till klockan 15, sen ska jag ut till Ersnäs och Mysa på där! Busa med hundarna och spela pingis var planerna. Kan behöva lite friskluft. Ska slå rekord i antalet arbetsdagar i rad. Blir 10 styckna när jag avslutar dom på Lördag. Men det är bra, snart har jag inte jobb så då kan det bli lite knapert. Därför ska jag vara positiv.
Om det är någon som har ett jobb på lager ,så är jag den första som räcker upp handen!

Tjingeling


Kommentarer
Postat av: Hänna

du gör en update för ofta karro, skämmigt ;) hehe

2010-02-11 @ 19:05:54
URL: http://hannahamalainen.bloggproffs.se
Postat av: marie

hihi ja klart att jag gjorde :) de var toppen!!



Puss puss

2010-02-17 @ 21:58:36
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0