Ted Gärdestad



Sitter på jobbet, ( som oftast) har precis skickat Kallax. Är nu två timmar till nästa landning, och fruktansvärt lungt. Vad gör man då? Jo man kan blogga.
Sitter även och kollar på Lotta på Liseberg, underhållande med glada människor. För alla ser så glada ut. Fast det är ju i och för sig inte så konstigt. Jag skulle också vara glad om jag var i Göteborg! Jag älskar den staden! Människorna är underbara, miljön är underbar, allt där är perfekt! Helt klart att ska jag bosätta mig där en dag!

Nu spelar dom Ted Gärdestads Satellit! Älskar den!





Ha det bäst!

Kommentarer
Postat av: jackie

Håller med Göteborg är en heltrevlig stad!!

hur är det med dig då? det var länge sedan, vi måste ta och hitta på något snart:)

2009-07-07 @ 18:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0