Det regnar ute idag.


Jaha så har det ju hänt en del, men det är när det händer något jag inte orkar skriva. För då blir det så mycket att skriva. hehe..
Men kan ju iallfall berätta att i torsdags var jag och provred ett kallblod i Sundom. Var jätteroligt, och gick rätt bra ändå för att vara första gången jag red honom. Ägaren var supertrevlig och likaså hästen. Så i slutet av Augusti så ska jag börja rida honom några gånger i veckan. Ska bli superroligt!

Sedan har Piteå dansar och ler swischat förbi. For dit på fredagen efter jobbet in till centrala stan runt 17-tiden var väl ingen höjdare. Inte det lättaste att hitta parkeringsplats, så fick köra om en norrman för att sno hans plats. Hihi!

Sedan blev det förfest hos Jackie med en massa från gamla klassen, var jätteroligt att träffa alla er igen! Hade lite nostalgi-attacker under kvällen. Väl i stan började vi med att bli bjudna på en hejmassa mat och vin hos Hannas mormor. Fruktansvärt gott  och var uppskattat av alla! Gullemormor du har Hanna! :)
Sen fortsatte kvällen med karusellåkning och sockervaddsätande haha! Var ingen suparfest direkt, utan bara mysigt.

Igår tog jag det lungt hos mam och pap hela dagen. Började sen jobba 22 så det där lagomt mojsig i skallen, jobbade till 03. Sen var det bara att fara hem och somna på stubben.

Dagen idag har jag inte hunnit med så mkt. For och inhandlade mat till min tomma kyl. Åt, duschade och sen var det dags att jobba igen, och här sitter jag nu.
Mamma var förbi en sväng för ett tag sen, kul med sällskap.
För att fruktansvärt lungt, men jag klagar inte.. hellre det än galet mkt att göra!

Snör upp nå bilder från PDOL när jag fått i dom i kameran!

Ha det bäst

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0