Trötta ögon2! (Fantasi kallas det!)



Fysatan vad slö jag är idag, nog för att jag har rätt att vara slö när jag varit vaken sedan 0350.
Det enda vettiga som hänt efter jobbet, var att jag försökte bättra på brännan lite. Samtidigt fick jag dessutom träffa Emma, så visst lite har jag gjort. Men sedan har det gått utför.. har ätit pizza till middag och Karra till efterrätt. Inte har jag varit ute och gått utan bara slöat framför teven. Har varit och hämtat ut ett paket på coop extra iofs och ringt till "annonsen" så nu blir det provridning på Torsdag! Jihaa! :)
Men är riktigt skönt att ha sådana dagar ibland.

Nu tänkte jag ladda upp lite bilder från helgen! :)






Resten har placerat sig på Facebook!

Nu ska jag inta ryggläge igen.. haha!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nemen vad roligt :)

2009-07-21 @ 07:53:09
URL: http://emmanorberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jooo dom var lätt värt hahah!:D historia;)

2009-07-21 @ 23:16:31
URL: http://sberget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0