Trötta ögon.



Huu, jag har varit så sjukt trött sedan kom jag kom hem vid två-tiden. Var bara förbi ok och hämtade ut mitt paket från Bubbleroom. ( Snart vet jag inte vars jag ska få plats med alla prylar jag har beställt!)Sen somnade jag först på soffan, sen förflyttade jag mig till sängen. Sov ett par timmar, sen ringde jag till en av annonserna. Tyvärr så ville den tjejen ha mer hjälp med sin häst än jag kommer att ha. Det var synd! Nåja, ska ringa vidare imorgon då jag förhoppningsvis är lite piggare. Har ju några fler som verkar riktigt bra som tur är.
Nu nyss for jag inhandlade lite godis och festis det ska ätas framför en skön tv-kväll.

Imorgon blir det nog fest, hoppas jag är pepp då.

Pusss



Här var det fest, haha!


Kommentarer
Postat av: sss

hahahaha du är ju knäpp!! vilket angrepp!:P hu hu nu är jag hemma iaf, var så trött att jag kunde lipa tidigare, fy fan för stressiga jobb. åt torsk istället för pizza by the way hehe;) och då var det bara jag som ska ha upp kreta-bilderna dårå!

2009-07-20 @ 19:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0