Skiner solen idag?

Kanske skulle ta och lägga upp ett inlägg, inte för att jag får så många kommentarer haha!

Kan ju berätta lite om min helg iallfall;

Fredag tog jag det väldigt lungt hela dagen, var en sväng till staden. Sen följde jag med Kajsa på fest på kvällen, var riktigt trevligt, med trevligt sällskap! Tog var inte tänket med mig alla gånger, men så kan det ju vara ibland. Inte hela världen helt enkelt!
Lördag vankades en tråkig huvudvärk. Min tanke från den stunden jag vaknade var att jag aldrig mer skulle dricka. Dock så hade jag lovat Emma att festa med henne. Så det var bara att glömma bort smärtan, och visst gick det! Ännu en trevlig kväll.. som slutade rätt tidigt med ett Max-besök.
Vaknade runt 13-tiden på söndagen, hoppade i duschen. For sedan vrålhungrig(igen?) till Ersnäs för att tigga mat. Där lagade vi jättegod kyckling med mozzarella, soltorkade tomater och Ruuccola i. mumsmumsmums.
Ringde även på ett mail angående hästeriet. och så bra det lät! (PepparPeppar) Så ska mest troligt och provrida på torsdag! :)

Idag sitter jag på jobbet till klockan 14, sen blir det eventuellt att möta upp Emma för lite solande. Om solen är framme dvs? Sen får vi se vad dagen har att ge.

Ha det bra!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Va roligt för dig om du hittar en häst att rida, jag har just gjort det jag också :)

2009-07-20 @ 07:36:21
URL: http://emmanorberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja! Vad är det för häst, vart står den? :) Nej den här står i alvik! :)

2009-07-20 @ 10:17:27
URL: http://emmanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0