Ny vecka



Har nyss druckit en kaffekopp, och ska pallra mig iväg till jobbet snart. Jobbar 14-23...

Har varit himla duktig på att motionera, hur skönt är det inte egentligen att gå ut och gå? Så grymt skönt!
Sirpa och jag var på en långsväng igår, runt 1 timma tog det. Badade fötterna vid stranden på malmudden också! Jag vill bada! Men solen tycks inte vilja vara framme. Blir nog ett regndopp någon dag.

Har varit ute och gått en sväng idag också, började ösregna. Men det gjorde inget, värsta "syrekicken" bara.

Nä nu jobbtime...

Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nu har jag dragit igång Veckans blogg, om du är intresserad att vara med är det bara för dig att du anmäler dig i inlägget "Veckans blogg" Det vore kul om du i alla fall var med. Lycka till!

Kram

2009-07-06 @ 19:49:34
URL: http://enfliickasdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0