Nagelprat.


Sitter på jobbet, väldigt lungt. Så har shoppat ett nitarmband från cocoo.se. Det är farlligt när det är så här lungt på jobbet, för då sitter jag och slösar på pengar på internetshopping, fast det är ju dock riktigt kul. Har som utvecklat ett beroende för det på sistone.

Just nu kollar jag Nagelförlängningar i Luleå. Har varit grymt sugen att göra det ett tag. Så ska ringa och boka en tid idag. Frågan är bara om jag ska göra förlängning eller förstärkning, ska ha glittertippar iallfall. Sedan ska dom inte vara alltför långa , vill mest bara att mina under ska växa ut. Sen ska dom se rätt naturella ut( förutom glittertipparna då.. ;)) Måste ju kunna rida i dom också utan att få skärsår i fingrarna, mins hur ont det gjorde när jag var i Danmark och jobbade med långa naglar.
Sen nästa fråga är var jag ska göra dom. Finns en del ställen att välja på. Men just nu lutar det åt Lina.se/klippoteket. Men ska slå en pling som sagt och höra hur det låter.




Kommentarer
Postat av: Angelica

Som tusan! Var rätt packad Lördag så den dagen var hur bra som hellst=P

2009-07-28 @ 17:19:18
URL: http://angiiie.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja hon är verkligen super fin, och de är så himmla roligt också :) Det känns så bra att jag hitta en bra häst :)

2009-07-29 @ 10:03:07
URL: http://emmanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0