Med ett leende på läpparna.



Hur kommer det sig att alla lediga dagar bara rinner iväg?

Undras vad jag hunnit med idag? Jag och Sirpa har varit på långpromenad, var riktigt skönt. Matat ankorna vid ankdammen med lite bröd. Sötaste ankbebisarna där.
 Sen har jag hunnit med att handla mat också.

Dessutom beställt hem lite kläder från Bubbleroom, gjorde värsta fynden.
Nyss tryckt i mig chili con carne och ris, gott var det.

Igår fick jag mig och ryck, då jag kom på att jag inte hälsat på mina kära vän Jackie på länge. Så då pallrade jag mig till Öjebyn runt 19-tiden. Ååh vad trevligt vi hade det! Jag fick rida hennes häst Kaarat, jätteroligt var det! Har inte ridit sedan i vintras någon gång! Men det känns i ljumskarna idag Jackie ,haha!
Vi körde även på en roadtrip i Piteå, så att jag fick se att allting stod kvar. Det gjorde det.
Dock var det x antal mindre granshästar? Det var trist.
Sedan körde jag hem mitt i natten och regnet öste ner..
Jag kommer snart tillbaka min vän!

Nu ska jag ringa Emma, för att eventuellt kolla in hennes nya lägenhet!

Ha en fin kväll!



Kommentarer
Postat av: jackie

det var skitkul att du kom, längtar till vi hittar på något mer:)

bilderna blev ju jättefina!! du red han ju jättebra, så du kan ju komma och rida någon till gång i sommar, eller du måste:D

2009-07-09 @ 01:03:41
Postat av: Linnea

Vad fina ni var du och Kaarat:)

2009-07-09 @ 08:44:57
URL: http://linneagranstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0