Gårdagens bravader.



Sitter på jobbet vanlig ordning. Lungt till runt 07-tiden då drar det igång en liten lättare rusch.. Så ska passa på och berätta hur duktigt och huslig jag var igår. ;)
Jobbade först till 14, sen blev jag kvar på jobbet en extra halvtimme, för att försöka charma Max lite. Ville nämligen byta några pass med han så att jag kan gå på PDOL på Fredag. Jag lyckades på charmningen, så på Fredag blir det PDOL med mina Pite-brudar.. det var länge sedan. Skulle nämligen få en biljett av min snälla mamma.
Bokade sedan klipp och färgtid för håret när jag kom hem, ska gå på ett nytt stället. NIKITA-hair eller något sånt hette det. Så idag klockan tre blir håret fint, inte helt dumt!
Sedan skulle brorsan och kolla på två lägenheter så då följde jag också med och kollade läget. En av dom var nämligen på Ringgatan! For sedan på lite övriga upptäcksfärder också.
Väl hemma satte jag igång att laga ugnspankaka och smulpaj.
Efter maten blev det en promenix med min nya stegräknare.
Sen somnade jag på min spikmatta runt 21-tiden haha!

Japp thats life.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon heter karolina hon som äger den, den ska tydligen ha stått på bergnäset förut fast som privat häst, och nu har hon den i alvik :)

2009-07-22 @ 06:45:48
Postat av: jackie

tackar! blev håret fint?? åå får ju se det imorgon:)

haha värsta hurtigt att laga mat och gå ut och gå..

måntro att det är jag som är värsta latmasken!

2009-07-23 @ 22:46:40
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: Emma

Var du och provred igår? :) Gick det bra?

2009-07-24 @ 15:44:26
URL: http://emmanorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0