Det var måndag idag.



Oj vad trött jag har varit idag, det tar verkligen på krafterna att jobba tre nätter.
Vaknade runt 11 av att mamma ringde, hon ville att jag skulle följa med och kolla på lite möbler. Efter lite frukost och fixande och donande så följde med till Storheden. Själv handlade jag mat.
Var på och rännde halva dagen kändes det som, kom hem runt 16. Då kom Marie på besök, vi drack kaffe och åt vindruvor. Trevligt, trevligt! Fick dessutom igen min SATC-box
så såg ett avsnitt. Funkar alltid!
När hon farit så kom jag på att jag ska lägga ut en annons att jag söker häst att rida, så då gjorde jag det. Får se då om någon hör av sig! Är så grymt sugen på att pyssla på med en häst någon dag i veckan.
Sen ikväll var jag och Sofia och gick runt gylsa och satte oss sen stranden på varvet och surrade. Skulle bada, men var alldeles för kallt och kände verkligen inte för det.
När jag kom hem så har jag sett "Ett herrans liv" Micke Persbrandt var med. Han är sjukt cool den killen.

Japp det var den dagen. Nu ska jag slå mig ned med antingen Veckorevyn eller Cosmopolitan.

Nattsi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0