Dåligt minne.


Sitter på jobbet, trött som en gris. Gick av 23 igår och började om 05 idag. Inte så att det blev allt för många timmars sömn. Men jag klagar inte, jag tjänar pengar, jihaa!

Just nu är det riktigt lungt, så sitter och gör ingenting i väntan på bättre tider. Nej men jag har iallfall hittat vilken annons jag ska ringa på. Verkar perfekt så ska ringa idag efter jobbet! :)

I förgår gjorde jag världens klantgrej. Batteriet på mobilen tog slut när jag jobbade, och när jag väl kommer hem och stoppar i laddaren så kommer jag inte ihåg pinkoden. väldigt smart! Så slår fel tre gånger och får klara mig utan mobil hela natten! Men nu har jag iallfall fått byta pinkod och det är jag tacksam för.. less på alla dessa pinkoder.
Märkte verkligen hur beroende jag är av en telefon. Men var kul när jag fick igång den, hade x antal nya sms iallfall! hihi

Annars var det väl inte så mycket nytt. Har en lång och ledig helg efter idag och det ser jag starkt framemot!

Ha det bra!


Älskade Sunny!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Sv: Haha =D

2009-07-16 @ 10:44:48
URL: http://angiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0