Wierdo.



Mitt i natten? Varför är man vaken då?
Är vi inte avlade för att sova, tror så.

Johannes vill att jag ska blogga, så då är jag väl så vänlig och gör det.

Dagen har bestått av;
 Ersnäs
Bilder
Hundar
Skurholmen
Cykel
Luleåcity
Sofia
Mat
Shopping
Willys
hemfärd
Sexandthecity
dator
regn
promenad
musik
tankar
bil
jobb

Well, kort sammanfattat.
Även om man gör lite under en dag, kan den bestått utav mycket.

Måste bli bättre på det här.
Roligare att läsa en blogg som är lite mer regelbunden.
jag har ju ett sjukt roligt liv, som jag verkligen borde dela med mig av...

HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: Johannes

Ja precis dela med dig då! Vi vill ha MERA!

2009-08-21 @ 02:45:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0