Sunny days please come back.


Hur tråkigt är det inte att dom håller på att måla om mitt hus i grått? Det hade iofs en tråkigt ljusblå sliten färg innan. Men grått av alla fäger? Det räcker väl att det är på gång att bli en grå och tråkig höst. Liten besviken är jaag minsann.

Annars kom jag hem från jobbet för någon timma sedan. Kommer inte att orka så mycket mer den här dagen.. Lagat lite god mat och sett SATC. Kanske pallrar mig ut på en promenad senare.
Fick två klänningar och ett linne från Nelly idag. linnet var fint, fast klänningarna får jag se om jag ids ha kvar.

Kan jag få sommaren tillbaka?


Kommentarer
Postat av: Johannes

Vi saknar solen! Blubb blubb! Blogga!

2009-08-21 @ 02:13:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0