Orättvisa.



Nu har ännu en vän fått lämna mig.
Först var det Sabina, vårat älskade nordissto som fick somna in då hennes ben inte orkade mer.
Sen var det Snobben och Valle mina älskade killar.
För ett tag sedan tog dom bort min favorithäst Auda på skolan, då hon hade varit halt en längre tid.

Nu finns inte Sunny kvar.
Älskade älskade häst.

Inte för att jag har förstått att hon är borta.
Tror jag skriver för att förstå.
Hon har sedan en tid tillbaka varit hos sin uppfödare, meningen var att hon skulle säljas.

Jävla skitliv och skitdag.

Allt hästar jag tar i bara dör.















Farväl min vän!
Glömmer dig aldrig.

Kommentarer
Postat av: jackie

NEJ har dom tagit bort henne!!

varför ska man ta bort en sån himla fin och supersöt häst!!! Grrr!!!

2009-08-05 @ 00:52:12
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: jackie

jag vet, jag vill men chefen är typ skitknäpp, och jag kommer inte ha någon att umgås med så det är väl det luriga i de hela:S

vi måste ju hitta på något snart!!

2009-08-06 @ 17:53:25
URL: http://jacquelinepihl.blogg.se/
Postat av: Paulina

Tänker på dig gumman.

Sånt där är så jävla jobbigt! :'(

2009-08-10 @ 16:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0