Nätshoppande.


Man mår bra av shopping, det måste vara vetenskapligt bevisat. Det får dessutom tiden att gå fortare.
Nu har jag inte beställt från Nelly som det brukar vara. Utan nu har jag gått loss på HM. Lite olika prylar, försöka göra mitt hem lite mysigare nu mot hösten, så handlade bland annat en mörkgrå sängkappa. Kan bli fint.
Synd att man inte får allt på en gång bara.




Annars slutar jag på ganska precis 1 timma och tjugo minuter. Natten har varit väldigt stillsam, och jag ser framemot att få krypa ner under täcket..

Ha en bra dag! Jag lär ju sova bort min. Dom som har lovat bra väder.. fast det är rätt typiskt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Kajsa:)

Ohlalala;);)!.... very sexy;)....

2009-08-21 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0