10 Augusti 2009


Sitter på jobbet, är sjukligt less. Har jobbat hela sommaren. Inte haft många lediga dagar. Men man ska väl inte klaga när det är lågkonjuktur, och stora delar av ungdomar är arbetslösa. Men jag klagar lite ändå.
Den här veckan blir iallfall lugn på arbetsfronten. Jobbar bara idag och torsdag. Så är jättesugen på att dra till Stockholm eller utomlands eller whatever. Vill göra något kul! Grejen är ju bara den att ingen har råd att följa med på längre äventyr. Det är trist. så om det är någon (Anyone) som har råd så kan ni väl ropa till! jag är Jättepå. Behöver lite positiv stämning i livet. :)
Och kan det sluta hända en massa tragedier överallt. Förstår inte vitsen med allt mördande, bombande och allt skit som händer.
Tänk om alla människor bara skulle vara godhjärtade.
Man kan ju önska, fast det kommer ju tyvärr aldrig att hända.

Som sagt ropa till om du vill ut på äventyr!! :D

Puss



Kommentarer
Postat av: Johannes

Alla är godhjärtade ur sitt perspektiv...

2009-08-12 @ 02:09:54
Postat av: marie

jag bloggar ju för fullt nuuu :)

2009-08-15 @ 21:05:45
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/
Postat av: marie

ja visst är den fin och den sitter helt bra på mig också :)



ja nu jäkla ska jag försöka blogga som bara den,



plus att vi måste åka utomlands snart.



puss

2009-08-16 @ 15:20:19
URL: http://twoheartsofstone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0