Ny dag, utan dagsljus..


Sitter på jobbet nu, eller suttit sedan 0730 imorse.  Har varit ut en sväng i det fina vädret. Nackdelen med ett sådant här jobb är ju det att man bara sitter inne hela dagarna, får inte mycket till soljus.
Ska ta en långpromenad ikväll när jag slutar iallfall, även fast att det knappast så är så mycket sol som visar sig då.

Annars så är jag grymt sugen på att rida, är jättelänge sedan jag red sist. När jag gick på gymnasiet så red jag i stort sett varje dag.
Så om det är någon som är i behov en  ryttare, så ställer jag upp gladeligen :)


Kommentarer
Postat av: Åsa & Sunny

Hallåj!



Vilken härlig bild på dig och Sunny! Hon är mycket piggare & nu vet inte veterinären om det var korsförlamning eller om hon fick lite fångkänning. Men det viktigaste är att hon är mycket piggare & strax är medicinen slut, det är då det gäller att hålla tummarna för att inte åka på något bakslag. Men jag hoppas att kunna smått få gå ut och gå med henne snart igen. Och att ni två kan ta en lättare tur om några veckor. Du vet att när du vill så står våra två hästar till förfogande. Rosario blir oxså glad om han får röra på gammel benen även om han måste sättas igång försiktigt han oxså. Kram och var rädd om dig!! // Åsa

2009-04-15 @ 16:58:38
Postat av: Johannes

Blogga Blogga! Bloggeliblogga! Mera! Nu! Mest! Blogga!

2009-04-24 @ 19:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0