Jobb som vanligt..


Idag är en dålig dag, det bestämde jag när jag vaknade. Dock har den inte varit så hemsk som jag först hade trott.

Men iallafall, planen idag var Ikea med Håkke.. den sprack då dom ringer från jobbet och säger att jag jobbar idag. Surt som fan, hade jag helt missat, blev bara arg på alla utom mig själv. Egentligen hade jag väl bara mig själv att skylla.. klantskalle. Nåja fick åka flygtaxi med Johan in, då jag lämnade bort bilen igår.
Allting löser sig ju.. men det blev inget Ikea.

Som Jag sa till mor under lunchen. Jag som hade tänkt att slösa pengar idag och inte tjäna.

Men nu får jag iallfall den ramen jag ville ha!

Iallfall något positivt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0