solen är här.


Kanske skulle ta och blogga lite, då jag "satsat" så hårt på bloggen de senaste dagarna. Är ju riktigt roligt att pyssla med utseendet på den, ett tidsfördriv om inte annat. Sara min goa kollega satt och gjorde mig införstådd i allt detta igår under vårat arbetspass. Så känner mig hyfsat med nu. Dock har jag lite skönhetsfel här och var, men det tar jag någon dag då jag har tid och ork till övers. Har nu 6 dagars arbete framför mig, så kan gissa att skönhetsfelen får vänta ett slag.

Har precis ätit pannkaka. Nu börjar snart ett dubbelavsnitt av desperate housewifes, det laddar jag för.

Dagen har jag annars spenderat i svartskatan med min kära mor. Har bränt kalorier och byggt muskler i form av en lite mer annlorlunda träningsform, nämlingen vedkapning. Dessutom en skön skogspromenad med hundarna.


Kommentarer
Postat av: marie

fan vad jävla söööt :)

2009-04-14 @ 21:38:23
Postat av: H

skogshuggarn=)

2009-04-14 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0