27 & 33? :)



Trött var jag när jag vaknade 0830, för att släppa ut hästarna. Fortfarande trött, släppte ut dom.. gick in. Såg top model, halvt sovandes. Sen bestämde jag mig för att sova ett tag till in my bed.. inte många minuter så ringer min mobil. Jag svarar att jag sover.. och att jag ska ringa upp. Sen hör jag inte många minuter senare att hemtelefonen ringer... jag oorkar inte svara. Men den ringer läänge.. hum? vad har jag nu glömt.. justeee strömmen till hästarna. Bäst jag går och ser att dom är kvar i hagen.. i morgonrock kliver jag ut genom dörren. Ser grannens pappa kommer ledandes med Snobben. ops! Hittar Valle tillsammans med grannen som försöker fånga honom.. han vill inte bli fångad.. efter många om och men.. tar Valle en springtur längs vägen och hem.. phuuu. Fångad. På med strömmen. Pulsen i 190.

Rymmarna har varit på rymmen igen. Dom vet direkt strömmen inte är på..







Kommer att sakna dessa gamla pojkar.
Gumman saknar jag redan sen 4 snart 5 månader..

-------------------------

Annars har dagen bestått att promenader, teleefontalande, umgänge.
Imorn är det löning och shopping som gäller!:)

Nu är jag sugen på popcorn.. 

I need somebody..

Varför är livet så komplicerat för det mesta?

Förstår inte meningen.

Men det är väl  det som är meningen.




Kommentarer
Postat av: Marie

Gullehästarna :)

2008-09-24 @ 19:40:49
Postat av: Kirsi

Hahahaha, får dom chansen så passar dom på...

ååååh, sötsnobben:)

2008-09-24 @ 21:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0