Nu var det ett riktigt bra tag sen jag bloggade, men nu så iallafall, så har han anlänt


Första lediga dagen på 8 dagar, fullt upp på taxi denna veckan. Jag trivs riktigt bra faktist, ett roligt jobb, och ännu roligare när man får höra att det går bra. Det som har varit lite tungt, är att jag blev riktigt förkyld i början på veckan. Så det har väl tärt lite på orken. Så alltså kan jag göra ännu bättre infrån mig!

Men så till rubriken.

Hugo( Khamses sent from up above) har anlänt, 8 veckors labrador valp från umeå. Han ska visst tillhöra min mor. Men hon är lite besviken, för han verka gilla mig. Han ligger just nu bredvid mig ( sovandes) efter en lekstund.

Annars så tycker jag dessutom att livet rullar på ganska okej. Finns ju en del tråkigheter, som ska hända framöver. Men som är helt rätt egentligen. ( Om man inte ska vara en en egoist) Men annars har jag en hel del jobb, och ska på fortsättningskurs snart. Hugo is here... tjaaa it's pretty good.

Bilder på den söta lilla knubbisen, bör väl komma upp inom kort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0