Jag har upptäckt hösten.

Jag märkte en sak i morse när jag tog hästarna, att hösten är egentligen ganska så underbar.
 
Det är jättefina färger. ( Dock så har dom mesta löven försvunnit nu, efter all blåst. Men det var iallafall fina färger.)
 Det känns som att man får hur mycket som helst med syre, när man sticker ut näsan. Det finns ingen bättre årstid att gå och gå/springa som på hösten.
 När solen lyser, (som den har gjort nästan varenda dag på senaste) så blir jag iallafall bara så glad!

Att det skulle dröja ända till skolan var avklarad, med att jag skulle få känna på det här. För när det har varit skola har dagarna mesta dels bestått av att sitta inomhus, för att sen åka hem när det är bäcksvart ute. Det kändes ju som att hela livet bara bestådde av mörker, inte konstigt att man blir höst -deppig då.

Dessutom får man ju ha på sig en hel massa fina kläder! Varma =)

Kolla! Jag tänker positivt?! På hösten?! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0