Vila i frid älskade Sabina!



Det har varit några av de hemskaste dagarna i mitt liv, den senaste veckan. Vi upptäckte för några dagar sedan att vårat nordissto Sabina var blockhalt på ett av sina ben. Det slutade med att hon har fått somna in föralltid, idag den 30 maj 2008.

Det går inte att förstå att det lilla fölet fölet, som föddes på en av våra sommängar, en julinatt 1992. Nu inte finns längre. Hon har funnits omkring mig sen jag var tre år gammal.

Livet känns så tungt just nu, och jag mår så jävla dåligt av det här. Ingen skulle behöva få ta bort sin häst!!

Men har man en gång bestämt sig för att ta ett djur, så ska man också se till att det slipper lida, och låta det lämna jordlivet innan det gör det.

Allting ska vara roligt just nu, men det är det inte. På en endaste sekund så kan så mycket förändras.

Fyfan vad jag kommer att sakna den där hästen!!

Vila i frid älskade lilla gumman, jag kommer aldrig att glömma dig!!!

image29

Kommentarer
Postat av: Kirsi

Hoja vad hemskt... hang in there!
*kram

2008-06-01 @ 20:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0