Underbar dag!


Nu stiger bara läsarna dag för dag, och inte är det någon som kommenterar . Nu blir jag ju besviken :)

Först betygsmöte på morgonen, angående projektarbetet. Jag är nöjd med det betyget och det får räcka. Efter det hade vi nå prat om att söka jobb och så vidare...

Slutade vid 13 idag, bestämde mig för att rida. Tänkte att det skulle bli Kalle, men det slutade med Kryddan. Han blir bara finare och finare den ponnyn. Han var jäkligt trött efter passet, och såg gode mör ut i benen. Men han gick som en klocka( Delvis) och på slutet galopperade vi i stort sett på stället. Hade fotografer idag, så det blev några fina bilder. :)

image27image28

Nu är det verkligen nära till Danmark! Väntar på att Jossan ska ringa, och sen ska vi boka resan! =)

Min snälla mor kom på att jag kanske borde vara försäkrad när jag åker dit, så hon har hållt på att surra med försäkringskassan idag.

I'm so excited!

/K

Kommentarer
Postat av: Kirsi

hehe, nå jag läser ju, men det visste du nog redan.. :)
Och snart blir balen juh, vem ska du gå med?

2008-05-28 @ 12:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0