Studenten närmar sig!

Kan man ha så fullt upp som jag har haft de senaste månaderna? Det kan knappast vara bra för kroppen att stressa så mkt. Men jag har fixat allt, och det är jag stolt över :)

Det här året blir något jag kommer att lägga i minnet en lång tid framöver.


Nå i veckan har jag iallafall, varit i Burträsk(!)  med min klass på NP-cupen. Där har vi tävlat i dressyr hoppning och körning, mot två andra skolor ( Burträsk och Forslunda), och även övernattat i en buss. ( Vilket resulterade i vissa frostkador!) Vi vann inte hela cupen men vi borde ha gjort det. :) Jag red iallafall dressyren, och det gick riktigt bra,  vinst! :D

Sen har jag haft jour hela veckan, hektisk vecka så det bara sjunger om det! Men nu har jag iallafall haft min sista obetalda jour! Igår var dessutom sista momenten i granserien- hoppning. Jag kom tvåa med pärlan Auda, och därmed tog vi hem Granserien :D

Men nu har jag börjat känna att det här är något jag kommer att sakna så kopiöst. Jag kommer att sakna alla underbara hästar och lärarare, och en del andra människor såklart! Men som jag känner nu så vill jag jobba vidare med hästar.. om än bara under en period. Så är det något jag verkligen brinner för!

Vi får se vad det blir av vissa nyfunna planer, det skulle vara en dröm.., men mer ska jag inte avslöja!

/ Karroo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0