Rekord


Jag hade någon slags topp igår, på antalet läsare. Som trevligt att folk läser det man skriver :) Trots att jag inte vet vem många är. Men ni som läser kan ju skriva vad ni heter iallfall, kan ju vara kul. :)

Annars, så har jag jobba några timmar på stallet idag. Var riktigt härligt väder!

Igår var jag, Sofia och Kajsa till Gültzaudden, satt där med helt gäng glada människor. De spelade gitarr och sjöng,  Solen sken, och jag drack Loka. ( Mycket bra uppfinning.) Det var riktigt mysigt! Bilresan var väldigt spännande åt det norra hållet, vi ska nog vara glada att vi har livet i behåll, right Kajsa? ;)
När det började svalna åkte vi till Sofia och åt mat och såg på eurovisionen.


image25image26

Annars så är det morsdag idag, ska grilla och äta marängswisch. Tror jag ska ta en ridtur lite senare dessutom. :)

Imorrn ska vi till Morjärv med klassen på seminstation, kolla när de seminerar ston osv. Kan bli intressat. Efter det har jag visst i något svagt ögonblick ,sagt att jag ska vara med i vårruset... nåja.

Tjingeling!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0