Helgen


Jag var fyllechaffis igår åt mor och några vänner. Kan ju säga att det var en ovanlig syn jag fick se, haha..Jag fick mig ett och annat gott skratt igår.

Jag och syster var och åt middag på ängeln och såg på bio, "what happens in vegas" Den var bra.

image21
image22
Trevlig kväll på många sätt,  ;)

Idag har jag och Sunny varit ute i skogen i säkert 2 timmar, mest bara skrittad, då jag inte har haft tid att rida henne på jättelänge. Dessutom hade hon bara tre skor... Hon blev riktigt lugn och fin i slutet, och jag travade henne lite på voltspår på ängen, när vi kom tillbaka. Tänkte jag skulle ta och sätta igång henne lite lungt nu, så kanske jag hinner ta med henne på någon dressyrlektion innan ¨jag tar studenten.

Annars har jag bara pysslat på med mina egna poar.

Att göra idag:

*Klart egna arbetet på "aveln" tills imorn.

*Börja plugga till samhällsen

...andra avenyn ;)


nåväääl

Dags att sätta igång:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0