Dressyr!!


Fyfan vad underbar ridsporten är, speciellt dagar som denna!

Ridit den underbara lilla ponnyn,  Cajun. Eller om man nu ska kalla en tjurskallig ponny med ett jäkla humör, underbar? Men jag älskar den sortens hästar som man verkligen får jobba med för att få ett resultat. Det gick riktgt bra tillslut!

Ska fara och nöta lite på han imorn igen, hör och häpna på min lediga dag. Men tro mig det är så in i bomben värt det! :) Ska försöka fixa någon som kan fota, så kanske jag kan få upp lite bilder, ser som trevligare ut då.

Annars så har jag ju inte skrivit att kusinen har fått en liten flicka, den 20 maj. ( Min namnsdag;)) Lova, tror jag bestämt att hon skulle få heta.  Hon är söt som socker, trots att jag bara sett henne på bild än så länge. Blir ett eventuellt besök på söndag!

Imorn blir det  utgång i luleå, kan bli kul. Ska dock upp tiiiidigt på lördag morgon.

Söndag blir det jobba några timmar på stallet.
Påtal om stallet, så träffade jag Kicki där igår, och hon meddelade jag var en av de 4-5 (?) som skulle få jobba där i sommar. Men jag fick tacka nej, eftersom jag ska till Denmark. :) Ändå tråkigt, för det hade varit riktigt roligt.

Nä ojoj vad jag surrar om hästar, tråkigt att läsa för folk som inte har ett minsta intresse för dem.  Fast jag skriver ju trots allt för att dela med mig av min vardag, och skriva av mig. :)

Ha det bäst! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0