sweet memories


"Sedan kom fyllesnacket. Visst vi har väl aldrig kunnat prata bra med varandra, men jag blir lessen av att veta hur det hade kunnat vara. Det känns inte som att det är något att ändra på nu. Det har varit så här så länge jag kan minnas, och förblir nog så. Såvida inte du bättrar dig, och det på mer än ett plan."

Sett Brasilien-Sverige ca en halvlek, sen blev jag less. Tänker bara tillbaka på min fotbollstid, som egentligen slutade för tidigt. Fotbollen var rolig, fick mig på andra tankar vid sämre dagar och alla underbara fotbollsmänniskor jag träffat genom åren. Det är synd att det roliga ska ta slut någonstans, och så även med fotbollen. Tiden tog slut, gnistan tog slut, folk slutade spela. Thats life... Men minnena lever kvar, och det är ju tur.

Min Gunnar håller mig på glatt humör just nu, han springer omkring i mitt rum och leker med sin boll.  Nä  nu blev han visst less..

Tänk framåt och tro på dig själv. I will!!

/ K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0