sleeping beauty


Nu börjar jag väl bli en vanlig människa igen, låg hela gårdagen. Dåligt att slösa bort ett välbehövligt lov med att sova.

Nåja, party i Torsdags, väldigt trevligt! Länge sen jag hade så roligt ute. Förfest hos Paulina, sedan utgång på Grace. Träffade jätte mycket folk, vissa som jag inte pratat med på åratal. Mycket dans, skratt, dricka och goda minnen.
Nästkommande dag, så hann vi inte mer än vakna, så var det pite som stod på listan. Fixade hundvakt åt Paulinas storpudel, sedan mat. Sedan gjorde vi oss i ordning på en aningens annorlunda plats..

Träffade Carro utanför sunes snabbt. Sedan kom Micke och Alex och hämtade oss. Kan ju säga att festa två kvällar i rad inte fungerade denna gången. Så det blev ett streck över denna fredagen. Eller iallafall större delar av den.

Nä nu blir det lungt med alkoholen ett tag. Jobb nästa helg, kan vara bra med att ha ett sådant ibland..

/ K

"Ibland kan jag fundera om känslorna till dig någonsin kommer att försvinna helt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0