Koffeinkick


Efter en latte och en kopp svart kaffe, fick jag mig ett adrenalinryck. Dricker inte kaffe i vanliga fall, men en latte blir det då och då. Träffade Michaela i stan hängde runt ett tag och tog sedan en fika, trevligt att prata av sig. När hon sen skulle bege sig, fann jag Paulina. För socialteten skull blev det en kopp the och ännu mera koffein. Kvällsöppet var det i stan, hyffsat med folk, dock ingen kändis.

Har nu sett lite Efterlyst och American pie 2. Men bestämde mig för att bege mig till sängen och den bärbara.

I helgen jobbar jag, ska som bli skönt. För nu har jag en orsak till att inte festa. Är grymt sugen plus att många ska festa, nu efter löning och allt. Men behöver ta det lungt ett tag, min kropp har sagt till mig, på ett mindre trevligt sätt.
Blir mest troligt IKEA med mor och far under helgen beroende på hur sömnig jag är.

Nä nu läsa andras bloggar!

/Karolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0