Granserien Dressyr


Trevlig dag med många gratulationer från gårdagens hästskötar- eximination. Tänk att mitt liv som var så surt för bara någon vecka sedan just nu är riktigt på topp. Jag säger då det, hela livet dalar upp och ned. Nu har jag en bra period, och jag ser verkligen inte framemot att ha någon mer negativ. Men det kommer jag att ha, precis som alla andra har det.

Dagen har bestått av, rullskridskor på idrotten.( Vilket gav på ett och två goda skratt.) Efter det Religon? Frågan är hur mycket vi gör på dessa lektioner, om en religons- lärare ska vara så obrydd??
Sedan tacos, det var gode gott!! :)

Sedan granserien Dressyr, vilken jag och Auda slutade på en förstaplacering (!) Riktigt roligt! :) Men det gick riktigt bra, så anade att det skulle sluta ganska bra iallafall, och det gjorde det ju... :)

( Har tyvärr ingen bild på skönheten Auda, tror det måste fixas.)

Karolina är inne i någon flytverksamhet !

Sen körde jag bil hem, det gick bra =)

Ha en trevlig helg för det ska då jag ha! =)

/K

Kommentarer
Postat av: Sophie

Grattis Karro! Du och Auda är ju ett riktigt radarpar. :D

2008-03-15 @ 12:42:43
URL: http://lillgoran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0