Ge mig motivation!!

Den eviga stress, varför finns den egentligen? Men min stress har gått så långt att den har gått över till ångest. Jag har verkligen ingen ork att göra särskilt mycket av allt jag borde göra. Hur hamnade allting som skall göras i samma period? Det enda jag känner mig motiverad till just nu är körkortet och Sunny. För där vet jag att om jag klarar kortet, så kommer jag att få glädje därifrån, och om jag rider Sunny så blir jag glad för att hon är så duktig, och för att jag vet att jag är delaktig i varför hon är det. *självförtroende*
Men hästskötarexamen? Visst det var frivilligt, men där finns ingen motivation alls från min sida, mest press, press att klara något bara för att "jag måste". Jag kan inte säga att jag är den bästa på att fatta egna beslut, och i det här fallet, så lyssnade jag nog lite för mycket på andra. Men visst jag hade säkert ångrat mig om jag inte hade gjort det. Men när tid eller ork inte finns, så blir det oftast inget bra av det heller så jag får väl se om jag alls får ut något av det här.
När ångesten ligger över mig som värst, så har jag också en hel massa skolarbete som jag borde ta tag i, men som sagt var finns orken och lusten?

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du klarar det säkert fint Karro! :D Nope, jag har inte bokat något hår eller smink ännu. Jag vet inte riktigt vars jag ska fixa det.. :S

2008-03-04 @ 21:12:42
URL: http://lillgoran.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0