Stadstripp

Man ska inte alltid ha så förutfattade meningar, märkte jag just. Tur att jag hann sansa  mig innan jag gjorde något. Fick en smula dåligt samvete dessutom, men men.

Jag har slösat upp 2000 spänn idag.  Men trevligt var det, och jag köpte iallafall allt jag skulle ha, plus att det kanske blev en aning till. Jag och Micha har sprungit på stan emellan regnskurarna och käkat lunch på Baan thai.

Nåja..  jag har egentligen inte så mkt vettigt att skriva i en blogg. Känns att där ska man skriva om saker man tycker si eller så om. Men jag är inte så politiskt lagd, så jag tror att jag överlåter det till någon annan.

Ska skriva när jag känner för att skriva av mig istället! ;P

Byebye!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0