Regn


Det har regnat heelaa dagen. Vad är det här för sommar entligen? Inte mkt till sol jag har sett iallafall. Jaja jag har då näst intill tagit tillvara på varenda soltimme, vilket har resulterat i att jag är lite brun iallafall ;)

Dagen har bestått av en biltur till piteå och taxi. Nu ska jag visst kunna de där med flygtaxi. höhö.. nåja nå vet jag det kommmer att gå bra. Jobbar ju som sagt tors-lör och lägenheten fixade sig, så det varju skönt att slippa pendla. Dessutom så hittade jag en biljett till mig, (Eller ja egentligen kankse den var till mor) som jag ska förbruka under PDOL ;P
När jag kom hem var det helt gäng med folk här, så åt en massa mat och var trevlig. ( it´s my thing. )

Sen har jag varit och promenixat. Tänkte ju som sätta igång med springandet, men har blivit (döds) sjuk så tänkte spara med det till jag tillfrisknat. Promenaden resulterade i en blodflödes-attack genom näsan. Nåja jag lever.

Imorn ska jag och min Michaela traska på stan och shoppa en massa trevliga saker. Sen ska jag besöka Emma och hennes trasiga fot, för att hämta lite pryls.

Nä hur orkar jag...

Tjingelingens

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0