Jag är brun ;P



Har kommit på att jag nog inte har skrivit i bloggen, att jag är tillbaka från Danmark. Men tyvärr, så fungerade inte det som vi hade hoppats på, och jag och Jossan valde att åka till Göteborg redan efter två dagar. Där var det jätte mysigt, och jag började fundera ännu mer på att plugga där en dag. Jag stormtrivs verkligen i den staden.
Var hemma igen efter ca 1 vecka och planerna för sommaren blev helt andra. Tackade ju tyvärr nej till jobbet jag fick på Stallet, så det ser ut att bli en nästintill arbetslös sommar. Har några få skift på taxi, men det är ändå riktigt skönt att bara få ta det lungt, och göra det jag känner för.



Göteborg! 

                                                                                                  
Så nu vet ni att ni inte slipper mig i sommar iallafall ;)

Annars så skiner solen gode fint idag, har solat en del. Ska dra och rida på ett tag, sen åka mot stan för att hämta ut Ipoden, och sedan hälsa på soffaja.


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0