Galen tjej!

Gaschgash! Jag blir helt galen inombords!! :D Men det är hyffsat trevligt ändå, det förgyllde min dag och några dagar efter den  dagen. Det känns gode förgyllt fortfarande. Det känns som mumsigt samtidigt som det bara smakar gott! Haha.. det är sådana här gånger man ska ha lösenord, right?

Jag är på bra humör, det är ganska ovanligt nuförtiden. Innan jag började högstadiet var jag alltid glad ( I stort sett) Sen kom människor in på livet, som kanske inte alltid var så bra. Men som jag ändå har trevliga minnen med. Sen på gymnasiet, så vet jag inte. Då hände alldeles för mkt samtidigt, och min livssituation blev också väldigt förändrad.  Så nu  har jag haft någon deppigt period en längre tid av livet. Kanske dags att bli glad igen? Trots allt så är jag som bäst när jag är glad. Jag är så fruktansvärt tråkig när jag är bitter. :P ( Vem är inte de??)

Nåja jag fick en konstig inspirationskälla och började skriva väldigt förrvirrat men ändå ack så uppenbart illafall för min egen del ;)

Haha! Tack Tobbe och Kirsi för att ni har förgyllt min vecka 28(?), Den var hemskt rolig! :D Tobbes fot :P

Nu ska jag sluta svamla och kolla läget innan jag ringer Emmaaaan. :)

Sen ska jag far och hämta en teve ;)
 
Party imorron ;)

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0