I just love it


hoja vilken träningsvärk jag har.. värker som fan i låren. Är bara glad att jag inte känner något i ljumskarna för det är ändå det värsta! Vad detta beror på är att vi hade idrott igår,(Vilket vi har ca 1 ggn/månad.)och ett tungt fyspass. För den för tillfället otränade kan detta betyda en olidlig smärta. Nädå är egentligen skönt med träningsvärk för då vet man att det har gett något, och då känner jag mig fruktansvärt lycklig. :P
 
Men bara för att jag tycker det är halvtrevligt med smärta, så är det inte det jag älskar. Nä det är hästar ,ridning och framförallt hoppning. Jag får låta hur mycket jag vill som en hästnörd, men det är det bästa jag vet. Ett intresse jag haft en enda sen jag var liten, dock mer intresse vissa år. Är något som jag mest troligt kommer att hålla på med hela livet. Just nu går jag hästhållnings utbildningen, vi har nu 3 träningspass/vecka. Jobbar var tredje helg i stallet på skolan. Utbildar vidare mina grannars 6-åriga morgansto, som är ett riktigt hoppämne. Dessutom lullar jag på med mina 3 egna pensionärer :D

När tiden är inne, ska jag köpa mig en hoppehäst, som jag velat ha så länge, men som det är nu, så räcker tyvärr inte tiden till, och inte pengarna heller för den delen. :P

Men får se om det kanske blir någon liten tävling med Sunny till sommaren iallafall, vore riktigt kul! =)

Nu sluttjatat om mina älskadee hästar ;D

Fest i helgen, jobbar inte!! :D

Trevlig helg kära läsare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0