darkhead


Jag funderar på om det är något jag behöver skämmas över, jag har väldigt lätt att tycka saker är pinsamma. Även om jag verkligen inte, vill tycka så, så är det något jag har fått med min personlighet.
Den här gången ska jag nog inte skämmas, men ändå har jag den där klumpen i magen, och känslan att alla tycker att jag har gjort fel.

Inte för att jag ska bry mig om vad alla andra tycker, men det är också något som ligger där och gror.

Nä inte är det lätt.

Inte många mer än jag som förstår dessa tankar, skulle jag tro.

Nåja.. nu är jag mörkhårig igen, inte riktigt planerat, men med ett misstag av frissan så blev det så :P Blev faktist riktigt fint, trodde jag inte :)

Idag:
 *Kommer hovslagarn, så får hästarna fina fossingar.
* Tömkörning av Sunny
*Fixa lite rester
*Träna lite invändig/utvändig kontroll på bil.

Blir 2 av de där sakerna gjorda är jag nöjd. Fortfarande riktigt förkyld. Så har inte riktigt orken..
Skulle behöva lite positiv energi.. känner mig helt down.. :P

Några skratt kanske och lite choklad skulle nog pigga upp :)

/ Karolajna
*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0