Guud vad Kladdis är gott!

Öjebyn idag, för att träna inför hästskötar examen. Jag och Jackie var där ca 10, knoppade, bandagerade och longerade Auda och Kalif. Dom var hemskt snygga, dock var Auda en aning bångstyrig. :)

Var sen i stan ett tag, kollade bland annat in på en manikyrsalong! oj vad jag längtar till balen, då ska mina naglar bli jättesnygga:) Just nu är det ingen idé. Köpte dock ett silver nagellack =)

När mamma slutade klockan 14, körde jag hem. Ända från Piteå, är som roligt att jag har varit livrädd i allt vad bilar heter förut, och nu går det kanon, och jag kan tillochmed medge att jag tycker det är roligt :)
Gick riktigt bra dessutom. =)

Är bara att nöta körningen hemma nu, så är det ju inte alltför länge kvar tills jag har kortet i handen!

Bakade en kladdis( Detta är dock en lånad kaka.) när jag kom hem, och gjorde en smaskig pastasallad. Kände mig helt huslig.=)image21

Nu ska jag snart gå ut till mina bushästar och fixa iordning åt dom!



Kommentarer
Postat av: Kirsi

Jo han är söt våran lånehund! =) Har vart hundvakt i tre veckor och idag for han hem, är ganska ledsamt måste jag erkänna=(
Vi mår bara bra! Tobbe han jobbar för fullt, han tillochmed pratar om jobbet i sömnen! :)

2008-02-27 @ 19:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0