Phu...

Kom just in från hästarna, skönt att få sätta sig ner en stund. Var och hämtade Sabinas nya vintertäcke efter skolan, så har provat det nu. Var jättefint och passade kanonbra! Hon behövde verkligen ett nytt vintertäcke så det var på tiden, att jag inhandlade ett.
Idag har jag ridit på Bonus på skoln, gick super! Länge sen det gick så bra att rida tror jag, gjorde mig på topphumör. Vi tränade galopp fattningar ut från små volter, knepigt för hästarna, men Bonus var sååå duktig. =)

Lediga imorrn, egentligen. Men har matte B som tillval, så läser det imorrn. Sen blir det piteå, träffa Carro, shoppa( Förhoppningsvis) och sen förbereda sig inför en förhoppningsvis trevlig festkväll. Men det är alltid trevligt att festa när man är singel. ;)

Nä nu.. ska jag göra nå vettigt!

Tjohej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0