Glädje


Sitter på skolan, har inget att göra. När ens grupp partner är sjukling. Så får man allt, väldigt lite att göra.  Har snart lunch, och sen väntar hovlektion hela eftermiddagen. För er som inte vet vad det är, så håller vi på och blir hovslagare hela bunten i klassen, hehe.. Nä skämt och sido. Bara något som ingår i kursen.

Håller på med körkortet för fullt, teori provet är bokat. Men inte haft alltför mycket ork, tid eller glädje, för att ta itu med att börja plugga. Bokat min första körlektion iallafall. :)

Jag är på väg att hitta någon slags glädje, som har varit borta alltför länge. Det är synd att den har varit borta på grund av att jag lyssnat alldeles för mycket på vad andra människor runt omkring mig har tyckt och tänkt. Men nu ska det bli ändring på det!
I mitt uppe i detta glädje rus. Så har det börjat rusa fullt av ideér uppe i min skalle. Jag har funderat på att skaffa både hund, häst och fara utomlands. Lät som att jag var stenrik för ett ögonblick. Men det är ju aldrig fel med att ha drömmar. Just nu har jag ju faktist redan både hästar och hund. Men man kan ju aldrig bli riktigt nöjd.

/Karolina

Nu är det gjort! Allting känns så lätt, livet blev lättare, en stel föll från mitt bröst. Duktiga jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0