Deppigt

Äntligen får jag sätta mig ner efter en låång dag. Har kännt mig konstig idag, som någon helt annan människa, jag brukar ju vara glad. Men idag har jag varit seg, trött och allmänt down! Men antar att man ska ha sådana dagar också. Beror ju oftast på ett och annat när man mår så, och jag har väl x antal anledningar.

Ridit Viper idag, (En av unghästarna som vi håller på att rida in på skolan, förövrigt.) han var jätteduktig, travade för första gången med ryttare dessutom. Det gick kanon det med.
 Sedan sista passet hade vi longering/sitsträning. Så jag och Elin tjoade på med Titiyo, det var väl det roligste för dagen, för vi hade verkligenstörtkul.. med allt vad det innebar.
Sedan första Matte B provet, gick väl sådär.. inte den blekaste vad det kommer att stå för betyg på det. Men det lär ju visa sig någon dag.
Efter skolan så blev det till att handla godis, och se på teve tills mamma slutade jobbet och jag äntligen fick åka hem.
Sen hästarna hemma.

Jobbar till helgen, så ska bo i Elins Lägenhet, skönt det. Sen efter helgen är det lov, ett efterlängtat lov, som verkligen behövs i mitt liv, för att livsgnistan ska tända till igen.

Nä huja, kan hösten här ta slut nån gååång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0