dagens dag 31/10

jag är heemsk, jätte hemsk. haha men det är förbaskat roligt. Själv skulle jag inte tycka att det var lika roligt, om någon gjorde så mot mig. Men jag skulle inte vara så pass trög att fortsätta.

Nåja det vara bara en början, fullt uppdenna dagen. Mockat, matat, promenixat med björnhunden, som var arg/glad på allt som rörde sig.( I form av katter, barn, barnvagnar, mammor)  Sen stan hälsningpåning hos farmor och farfar.(Vilket var ett tag sen) Sen banken.. en snabbkikning på skor. Bio med Sofia. Vilket också var ett tag sedan vi sågs. Sen en kycklingfilé burgare. Och bussen hem. Skönt att vara hemma, känns som att jag fått en del gjort iadg iallafall.

Kommit fram till att jag ska taturera in mitt namn på ett hemligt ställe på kroppen ;) Och min faster ska få teckna det. :)

Och att jag nog ska vänta lite med att skaffa cockervalp, men någon gång blir de då. :)

Nä nu ska jag göra något vettigt.

bye..



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0