Tjillivippen


Jahapp, så då var denna julen över rätt skönt ändå. Varit en riktigt trevlig och bra sådan

Vaknade 0830 av alarmet tog ut hästarna, sen for jag och mor till stan, inhandlade en ny väska occh bytte strl på ringen jag fick i julklapp. En sväng förbi häst och fritid, hittade ett jättefint träns. Men min kloka mamma tyckte att jag skulle besöka hööks hemsida först, mycket billigare. De visade sig vara ganska bra, för hittade ett kanon fint pullarträns i nästa ögonblick. Som jag nu har beställt tillsammans med ett par rosa escardon senskydd. Nu blir Sunny jättesöt. :)
For ut och skrittade henne när jag kom hem, hon blev anfådd(!) Måste jobba lite på konditionen.

Fredag imorn, får se vad det blir,  ingen var direkt sugen på att dricka. Antagligen rätt less efter juldagen, då man själv var ambitiös och jobbade. Kanske blir hemmakväll, kanske blir fest. Den som lever får se..

Nu ytterligare några avsnitt av andra avenyn, som visats sig vara en rätt bra serie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0