snart jul

Pratade just om hur litet jag skriver i bloggen, när jag startade den kände jag nog att jag hade någon period då jag ville skriva av mig. Men den senaste tiden har jag nog inte haft någon sådan period. För även om det har hänt stört mycket i mitt liv så  har jag då inte framfört skrifligt iallafall. Kanske dags att berätta lite iallafall, om det är någon människa i världen som är intresserad av det. =)

Det roligaste är väl att jag har klarat körkortsteorin, den 20e november. Har dock inte funnits så mkt tid att köra bil, har bara hunnit t 4 lektioner och kört lite hemma. Men efter jul då ska jag ta tag i det.  Så till våren har jag då planerat att ha kortet i handen :)
Annat kul är att jag är populär inom jobbfronten och det är ju ganska unikt i den är åldern, så det är perfekt.

Kom hem från skolan för en liten stund sen, nu lov. Var en lugn sista dag, hoppträning med Kalle på förmiddagen teori redovisning. Unghäst "snackande" och avslutade dagen med praktiskt.

Känns skitbra med lov nu, förhoppningsvis ska det bli lite bilkörande. Annars ska jag ta det lungt, göra undan lite rester från skolan, jobba, mysa med hästarna. Festa lite.


Imorn på stan med Carro, handla dom sista klapparna, sen fest i piteå. Kul att göra något annat där än att jobba jobba jobba och gå skola.


Nä ska jag försöka börja uppdatera lite oftare. Om inte annat kan det ju vara kul att kolla tillbaka lite och se vad som har hänt livet!


God jul alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0